IMG_7572

První středa v říjnu 2017: Jak maximalizovat (nejen) vánoční tržby na prodejnách i v onlinu

Pravidelné neformální setkávání marketingových specialistů i laiků První středa se v říjnu týkalo maximalizace (nejen) vánočních tržeb v prodejnách i onlinu. Načasování tématu nebylo vzhledem k blížícímu se období vánočních svátků a s nimi spojené nákupní horečce náhodné.

Právě Vánoce jsou krásnou ukázkou toho, jak neefektivní lidské chování mnohdy je. Koncept homo economicus, člověka, který za každých okolností staví své rozhodnutí na vykalkulované maximalizaci užitku, zde tak do velké míry selhává.

A právě psychologie lidského rozhodování byla předmětem První středy. Lidský mozek totiž zdaleka nejedná tak racionálně, jak si mnozí myslí. Je trošku lenivý. Když nemusí, rád si ulehčí život pomocí tzv. mentálních zkratek a často se nechá ošálit.

Jak toho mohou využít prodejci pro zvýšení svých obratů, nebo všichni my, spotřebitelé, kteří se nechceme nechat jen tak lehce vtáhnout do promyšlené hry výrobců a prodejců zboží a služeb, o tom bylo naše říjnové neformální setkání.

Fotogalerie

Fotografie z říjnové První středy na téma Jak maximalizovat (nejen) vánoční tržby na prodejnách i v onlinu (fotografie ke stažení v plném rozlišení)

Naučíme vás více

Zajímaly by i vás jaké strategie můžete využít právě vy ve svůj prospěch? Pak se na nás neváhejte obrátit na webu www.edurevolta.cz. Rádi Vám poradíme.

Sledujte nás na Facebooku

Nenechte si ujít příští První středu. Rádi vám o jejím konání dáme vědět.